Matglede

I dag kjenner jeg at jeg skulle ønske jeg kunne nyte mat. Uten å ha dårlig samvittighet, eller uten å telle kalorier. For det er jo normalt å spise, og mat er jo godt.

Det lukter så godt i nabolaget på vei hjem. Gud så godt det lukter, og jeg fikk lyst på mat. Lyst på mat uten å telle kalorier. Lyst på lasagne, finnbiff, biffsnadder u name it. Og risgrøt! SÅ lyst på risgrøt at jeg tror jeg skal lage det en dag snart. Men mest av alt har jeg lyst til å spise normalt og ikke telle. Lyst til å glede meg til mat, ikke bekymre meg for hva jeg skal spise.

Det luktet så godt i nabolaget på hjem til suppe, 145 kalorier.

Dette innlegget ble publisert i Mat, Syk, tanker og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

