dårlig start

dårlig start på påsken. Eller. Den startet forsåvidt veldig bra. Men så ramlet hele planen sammen etter hyggelig familiesammenkomst palmesøndag. klarte ikke holde meg til kostmålene mine og da ramler jeg av for resten av dagen. klarer ikke tenke at jaja da får jeg gjøre det bedre resten av dagen. isteden tenker jeg at det hele allerede er ramlet sammen og jeg kan like godt fortsette og hele dagen blir et sammenlagt etegilde. det blir, jaja da for jeg gjøre det bedre i morgen. prøver å snu tankegangen min for nå er det påske og jeg vil ikke og skal ikke ha en påske full av matkaos. vil kose meg uten dårlig samvittighet og bruke tankene på det som er viktig.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

